Teatre: 'El cap als núvols' (Escena-BDC)
- Centre Sant Pere Apòstol
- hace 6 días
- 2 Min. de lectura

La quarta i última cita del cicle Escena - Barcelona Districte Cultural (BDC) al centre és amb el teatre de Xavier Bobés.
I si expliquem una història d’adults amb les joguines que han sobreviscut a la nostra infància? I si l’amor o el desamor ens retornessin d’alguna manera a la infantesa? Aquest és el punt de partida d’aquest espectacle creat l’any 2003 i que, més de vint anys més tard, continua atrapant el públic. Una proposta tan delicada com emocionant, en la qual els objectes i la seva manipulació són els protagonistes absoluts.
El cap als núvols va ser la seva primera proposta en solitari de Xavier Bobés, qui, per celebrar-ho, convida Marc Guillén a endinsar-se en aquest univers de fragments i restes de joguines. Un joc insòlit sobre les cases que l’amor fa i desfà, sobre els cossos que abracem una vegada i ara són records, sobre el desig i la solitud.
Espectacle recomanat per a més de 12 anys.
Dissabte 29 de novembre, a les 19 h.
Teatre GESPA. Carrer Sant Pere més Alt, 25

Els objectes són testimonis de les nostres vides. Els més quotidians, els més humils, aquells amb els quals convivim, fins i tot sense adonar-nos-en, es converteixen en un dipòsit de les nostres emocions. El teatre pot revifar-los i aconseguir que transmetin els nostres records i emocions als espectadors.
Això ho va descobrir fa anys Xavier Bobés, un especialista a crear mons màgics del no-res fent servir els objectes més inversemblants. Apassionat de la poètica dels objectes, Bobés ha col·laborat amb altres creadors com a assessor de creació en l’especialitat de dramatúrgia objectual. Ha creat vuit espectacles de teatre d’objectes; el darrer, l’any 2022 amb Alberto Conejero, es titula El mar: visió d’uns nens que no l’han vist mai, i es va estrenar al TNC.






















Comentarios