Solo de dansa: 'Sacrée' (Escena-BDC)
- Centre Sant Pere Apòstol
- hace 6 días
- 2 Min. de lectura

La tercera cita del cicle Escena - Barcelona Districte Cultural (BDC) aquesta tardor és un espectacle de dansa de la Cia. Silvia Batet. Entre contraccions i expansions, amb ritmes irregulars sobre un marc sonor electrònic i bucles hipnòtics, es mou la ballarina Anna Serra a Sacrée, un solo de dansa dirigit per Silvia Batet que explora l'arrel corporal i la seva visceralitat des d'un espai fix.
Concebut com una metàfora de nucli vital, com són les llavors o els ous, Sacrée treballa conceptes com la generació, el ritual, la fortalesa i la vulnerabilitat. La proposta es va estrenar com a residència artística a la Fabra i Coats - Fàbrica de Creació i després, el gener del 2024, a Casa Montjuïc, on va exhaurir les entrades.
Espectacle recomanat per a més de 12 anys.
Dissabte 22 de novembre, a les 19 h.
Teatre GESPA. Carrer Sant Pere més Alt, 25

Amb seu a Barcelona i activa des de l’any 2019, la companyia de dansa contemporània Silvia Batet s’ha consolidat com una de les propostes emergents més destacades del panorama escènic actual, amb reconeixements com el premi de dansa de l’Institut del Teatre 2020, el premi de programació Prospettiva Danza Teatro 2021, o les quatre nominacions en total als premis Max del 2023 i el 2024 pels espectacles Oblivion i Ercás.
En total, la Cia. Silvia Batet ha desenvolupat quatre creacions: Réquiem (2020), Oblivion (2021), Ercás (2024) i Sacrée (2024), que presenten al circuit Escena.
La companyia ha participat en festivals estatals de referència com el Sismògraf d’Olot, Dansa València, Masdanza de Canàries, Cádiz en Danza, Ellas Crean de Madrid i la Quinzena Metropolitana de Dansa de Barcelona, entre d’altres. A més, ha format part de xarxes professionals com Red Acieloabierto (2022) o Red de Teatros Alternativos (2024). I, en el marc del seu procés d’internacionalització, la companyia ha portat les seves creacions a escenaris internacionals de Hannover, Florència, Istanbul o Pàdua.






















Comentarios