Nou cicle Escena-BDC al Centre: espectacles de teatre, dansa i música gratuïts fins a l'abril
- Centre Sant Pere Apòstol
- hace 8 horas
- 2 Min. de lectura

El 2026 arriba amb una nova edició del cicle Escena - Barcelona Districte Cultural (BDC) al Centre. Un any més, no fallem a la cita i serem un dels escenaris de la ciutat on gaudir de les millors arts escèniques, amb espectacles gratuïts de teatre, dansa i música en directe.
Recordeu que les entrades s'han de reservar des de dues setmanes abans a través del web d'Escena. Traieu l'agenda i preneu nota del calendari amb totes les funcions al Centre entre el febrer i l'abril:
Dissabte, 21 de febrer (19 h)
El Tiet, d'Anton Coimbra.
Què passaria si tothom fos com el tiet? Segur que no existirien les xarxes socials, seria normal anar a dinar a casa del teu veí, les adrogueries de barri estarien plenes i continuaríem celebrant els aniversaris de la gent que ja no hi és. Una creació de petit format que desconstrueix els pilars de les societats modernes. No recomanat a menors de 8 anys.
Dissabte, 28 de febrer (19 h)
Barcelona Lalopèzica, de Lalo López Limited Orchestra
Prepara’t per a una festa de funk d’autor: ball, ritme, reflexió i tendresa en dosis de bogeria. Cada actuació és única, perquè del cap calb en constant ebullició del compositor de la Fundación Tony Manero sorgeixen els ritmes funk més hedonistes i ballables.
Dissabte, 21 de març (19 h)
L'Hereu Riera. Companyia L'Esbord
Una peça en solitari de dansa i performativa, amb Pere Seda, que explora un diàleg constant entre el llenguatge primari de la dansa tradicional catalana i tècniques diverses de la dansa contemporània. Hi ha espai per a la reconciliació?
Dissabte, 24 d'abril (18 h)
Èter. Silver Drops Dansa
L’aire és el protagonista d’aquest espectacle visual, tant a nivell literal com simbòlic, i l’element que ens portarà a paisatges i llocs inesperats. Èter ens endinsa en un món de somni a través del llenguatge de la dansa. Espectacle recomanat per a més de 2 anys.






















Comentarios