Concert ‘Joies d'Amèrcia’: Asociació Musical de Mestres Directors
La música d’Amèrica serà la protagonista de la propera cita musical al Centre Sant Pere 1892. El dijous 5 de novembre, a les 19 h, l’Auditori Cullell i Fabra acollirà «Joies d’Amèrica», un recital de piano a càrrec de Patricio Palazzo, organitzat per l’Associació Musical Mestres Directors.
El concert proposa un recorregut per la riquesa i la diversitat de la creació musical del continent americà, a través d’una selecció d’obres de compositors de diferents països i èpoques. El programa inclou peces de Manuel Ponce, Ernesto Lecuona, Astor Piazzolla, Alberto Ginastera i Octávio Pinto, entre d’altres, amb ritmes i sonoritats que ens acosten a diferents tradicions musicals d’Amèrica Llatina.
Patricio Palazzo, pianista argentí nascut el 2006, és una jove promesa de la música clàssica. Format amb destacats mestres i guardonat en diversos concursos de piano, el 2025 va guanyar per unanimitat la fase internacional de la beca Marisa Regules, que li ha permès emprendre una gira de recitals per l’Argentina i Europa durant el 2026.
Una oportunitat per descobrir nous talents i gaudir de la música de piano en directe.
L'entrada és lliure, amb aportació voluntària.


















Comentarios