Concert familiar Escena-BDC: 'Zum', de La Tresca i la Verdesca
- Centre Sant Pere Apòstol
- hace 6 horas
- 2 Min. de lectura

La segona cita del cicle Escena - Barcelona Districte Cultural (BDC) aquesta tardor és un espectacle musical d'animació amb cançons de composició pròpia i danses. Zum, del grup La Tresca i la Verdesca és una proposta participativa que ha viatjat per tot Catalunya i Balears en petits i grans escenaris i que arriba ara al Centre.
Els tres membres de La Tresca i la Verdesca són unes abelles que canten i toquen en directe un repertori no fix de cançons, fetes a foc lent, amb un ampli ventall d'instruments. Espectacle recomanat per a més de 4 anys.
Dissabte 15 de novembre, a les 19 h.
Teatre GESPA. Carrer Sant Pere més Alt, 25

La Tresca i la Verdesca és un grup de música per a tota la família amb 25 anys de trajectòria que aposta pels espectacles de creació i per un repertori amb cançons de composició pròpia. La primera actuació del grup, format per en Claudi Llobet, en Toni López i en Jordi López, va ser l’abril de 1998 a la Garriga.
Sempre s’han identificat amb el món de les abelles per la seva manera d’organitzar-se i de treballar, però no és fins al Carnaval de 1999 que decideixen encarnar-se en aquest insecte. Des d’aleshores cada cop que pugen dalt d’un escenari per a fer el seu espectacle, ho fan sota la pell d’una abella. El seu primer espectacle es diu això, allò i allò altre que amb el temps evolucionarà a Zum. L'interès pel joc popular i tradicional, els porta a crear l’espectacle A quant va la mel? L’estiu de 2005 estrenen el seu tercer espectacle Històries d’aigua.
Els projectes s’han encadenat durant les més de dues dècades d’història, amb discos publicats, un llibre, col·laboracions, la composició de cançons per encàrrec i un nou espectacle de creació pròpia l’any 2022, Maquinaigües.






















Comentarios