Calçotada popular 2025
La previsió meteorològica ens ha obligat a canviar els plans per la calçotada popular. Aquest any volíem fer-la més grossa que mai, però s'acosta una llevantada que amb molta probabilitat portarà pluja abundant durant el cap de setmana a Barcelona.
Per això, la calçotada no podrà ser al carrer, com estava previst. La farem al teatre GESPA, al carrer Sant Pere més Alt, 25. També hem hagut de suspendre el concert de LaMarina. Els tiquets ja estan exhaurits, donada la reducció de l'aforament. Disculpeu les molèsties.
Sí que mantenim el vermut musical, a partir de les 12 h, i després de dinar, bingo musical amb David Nicolas! Servei de bar de 12 a 18 h. Porteu plats, gots, coberts i salsa de calçots! Enguany no hi haurà els tradicionals concursos de salses i de pitets. En canvi, farem el lliurament de premis del primer concurs de ratafia Enric Turón.
Diumenge 9 de març, a partir de les 12 h. Teatre GESPA. Carrer Sant Pere més Alt, 25.
Tiquets exhaurits. Tal com estava previst, la calçotada servirà per recaptar fons per a la campanya de renovació dels decorats de Pastorets.
Menú 15 calçots + botifarra amb mongetes i patates. Pa, aigua, vi i postres. Opció vegana amb hamburguesa vegetal. Preus: Socis, 18 euros. No socis, 22 euros. Menú infantil, 12 euros.

Commenti