Tens fotos antigues del Centre?
- 19 nov 2016
- 1 min de lectura

En motiu del 125è aniversari del Centre, estem organitzant una exposició fotogràfica amb imatges representatives de la història de l'entitat.
Si tens alguna fotografia que pot ser interessant d'incloure a l'exposició, t'agrairem que la portis a la consergeria del Centre o et posis en contacte amb l'Enric Turón o el Manel Doz.
Recopiació de fotografies fins el 16 de desembre.
Moltes gràcies per la vostra col·laboració!!


















Comentarios