top of page

Teatre: 'La Bella més Bèstia'

El projecte "Això dels dimecres" del teatre GESPA presenta aquesta temporada 2024/25 La Bella més Bèstia, inspirada en el llibre La Bella i la Bèstia de Jeanne-Marie Leprince de Beaumont. Text: Vanessa Claramunt i Quim Duran. Direcció: Vanessa Claramunt.


En Gastón torna al poble després d’uns anys amb moltes idees noves que trasbalsaran la vida tranquil·la de la noble vila de Bèstia Town. D’altra banda, al castell encantat d’en Sebastien III, àlies la Bèstia, la Bella arribarà per despertar les ments i els sentiments dels que allí habiten. Com encaixaran els personatges de la història tots aquests canvis? Qui sait ça


Dissabte 5 de juliol, a les 21 h.

Diumenge 6 de juliol, a les 18 h.


Compra d'entrades a través de la plataforma Entrapolis. Preu: 6 euros socis / 10 euros no socis / 5 euros infantil (fins a 12 anys).



 
 
 

Comments


Més Notícies

Centre Sant Pere 1892 

Carrer del Rec, 21-23. 08003 Barcelona
Tel.: 93 268 25 09

Horari d'obertura:

  • Totes les tardes de dilluns a dissabte (17 a 21 h.)

  • Matins de dilluns, dimecres i divendres (10 a 14 h.)

 

Teatre i Auditori: Carrer Sant Pere més Alt, 25.

info@centresantpere.com

Enviat amb èxit!

  • Facebook
  • Instagram
  • X
  • Youtube
  • Telegram

© 2023 by Centre Sant Pere 1892   

Disseny by sacdisseny.com

Llimes_pos_Districtes_Dte1_OK.png
Llimes_amb_producte-37.png
logo generalitat cultura_blanc_.png
bottom of page